Kraj

Szersze i młodsze spojrzenie w Euro RSCG Poland

W grupie Euro RSCG Poland zaczyna funkcjonować nowa, lokalnie opracowana metodologia pracy o nazwie "Szersze spojrzenie". Oprócz określenia obowiązujących w...

W grupie Euro RSCG Poland zaczyna funkcjonować nowa, lokalnie opracowana metodologia pracy o nazwie “Szersze spojrzenie”. Oprócz określenia obowiązujących w grupie wartości i sposobów oceny pracowników jej elementem jest nowa platforma serwisowa wewnątrz grupy, uwzględniająca serwis społecznościowy.

– Zadaniem tego systemu nie jest zastąpienie wewnętrznego trafficu – podkreśla Wojciech Borowski, prezes grupy. – Chodziło nam raczej o to, by w tak potężnej grupie jak Euro RSCG pracownicy nie czuli się wyobcowani, by lepiej nawzajem się poznali, by lepiej się ze sobą komunikowali, tworzyli grupy wokół tematów lub problemów.

Autorem systemu są Euro RSCG Marketing House i Euro RSCG Digital, przy tworzeniu kontentu duży wkład miała Euro RSCG Sensors.

Euro RSCG angażuje się także w światowy projekt One Young World polegający na objęciu opieką przyszłych liderów w dziedzinie ekonomii, polityki, religii czy ekologii. W lutym przyszłego roku w Londynie planowane jest spotkanie inauguracyjne 1,5 tys. delegatów z całego świata – przyszłych liderów, poniżej 25. roku życia. Euro RSCG Warsaw zaangażowało się w proces selekcji kandydatów (we współpracy z Akademią im. Leona Koźmińskiego), a także w poszukiwanie dla nich sponsorów (na liście są już. m.in.: Samsung, TP SA, Europejski Fundusz Leasingowy). Z Polski ma być obecnych dziewięciu przedstawicieli, obecnie na liście jest pięciu kandydatów.

Delegaci z inauguracyjnego szczytu omówią największe wyzwania stojące przed współczesnym światem i zaproponują rozwiązania dla przyszłości.

Pomysłodawcą ruchu One Young World jest David Jones, global chief executive officer Euro RSCG Worldwide. (AMS)