Kraj

Nokia kieruje w dobre miejsca

Nokia Poland rusza dzisiaj z nową kampanią reklamową pod hasłem "Trafiaj w dobre miejsca" promującą telefon Nokia 6710 Navigator i...

Nokia Poland rusza dzisiaj z nową kampanią reklamową pod hasłem “Trafiaj w dobre miejsca” promującą telefon Nokia 6710 Navigator i usługę nawigacji satelitarnej Ovi Maps.

Kampania potrwa do 20 listopada br. i obejmie przede wszystkim outdoor, internet, kina, działania ambientowe i w punktach sprzedaży.

– Chcemy zachęcić użytkowników do korzystania z map w telefonach. Wszystkie bardziej zaawansowane nasze modele są wyposażone w darmowe mapy, które z powodzeniem mogą zastąpić atlas samochodowy – przekonuje mówi Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland. – Ich zaletą jest duża wygoda i poręczność – telefon, w przeciwieństwie do papierowych map, mamy zawsze przy sobie. W kampanii pojawi się 100 dedykowanych nośników, które będą kierować użytkowników do tzw. dobrych miejsc, takich jak góry, jeziora, parki, ciekawe miasta i miasteczka, ale także rynki miast typu Warszawa czy Kraków – opisuje szef marketingu Nokii.

Kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska.

Ovi Maps to oprogramowanie kompatybilne z blisko 30 modelami Nokii i oferuje szeroki wybór map oraz funkcje nawigacji samochodowej i pieszej.

Telefon Nokia 6710 Navigator dostępny jest w sprzedaży w cenie 1469 zł od końca sierpnia br. (MB)