Kraj

Nazar Al-Khouri group account directorem w DDB; agencja zatrudnia strategów

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald's, jednego...

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald’s, jednego z kluczowych klientów agencji.

Od 2005 r. jako account director pracował w agencji Publicis, w której odpowiadał za budżet Coca-Coli i zarządzał 4-osobowym zespołem. W trakcie dziewięcioletniej kariery w branży reklamowej obsługiwał również takich klientów, jak: Commercial Union, ING, Citibank, E. Wedel, IKEA, Mattel Poland, Millennium Bank, Nestlé, PKN Orlen.

Jednocześnie do działu strategii agencji reklamowej DDB kierowanego przez Aleksandrę Jurkiewicz-Kubicką, deputy strategy directora, dołączyło dwoje nowych plannerów.

Małgorzata Majche zajmie się strategiczną obsługą McDonald’s. Od 2007 r. pracowała w agencji Publicis, w której zajmowała się projektami strategicznymi dla marek: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Powerade, Nestea, Burn, Aqua+, Nestlé Nesvita, Garnier, Renault i HP. Z wykształcenia jest psychologiem i geografem, a obecnie doktoryzuje się w Katedrze Psychologii Osobowości na UW.

Zespół wzmocnił także Jakub Eichelberger. Wcześniej, przez pięć lat pracował w Testardo Red Cell. Początkowo zdobywał doświadczenie w dziale obsługi klienta, a w 2007 r. przeszedł do działu strategii, gdzie doradzał takim klientom, jak: CU Direct, Deutsche Bank, PKO BP, P&G (Podaruj Dzieciom Słońce), Royal Unibrew (Łomża, Cooler, Brok), Tiger oraz TP. Obecnie kończy socjologię na specjalizacji antropologia współczesności na UW. (JP)