Przetargi

Leroy Merlin Polska wybiera firmę badawczą

Spółka Leroy Merlin Polska, właściciel sieci marketów budowlano-remontowych Leroy Merlin, rozesłała do ośmiu firm badawczych zapytanie dotyczące dodatkowych analiz na...

Spółka Leroy Merlin Polska, właściciel sieci marketów budowlano-remontowych Leroy Merlin, rozesłała do ośmiu firm badawczych zapytanie dotyczące dodatkowych analiz na potrzeby programu lojalnościowego “Dom” (o programie pisaliśmy we wczorajszym DS “MMP”). Lista firm jest już zamknięta.

Przedstawiciele spółki nie informują, do których firm trafiły zapytania. Ofert spodziewają się do połowy października, a firma ma zostać wybrana najwcześniej na początku listopada br.

Program lojalnościowy “Dom” jest skierowany do klientów z projektem, czyli przeprowadzających remont, urządzających wnętrza lub ogród, majsterkowiczów i wszystkich osób zaangażowanych w zmiany w swoim domu. (program ruszył we wrześniu 2008 roku, a nie – jak napisaliśmy we wczorajszym DS “MMP” – we wrześniu br.). (TWI)