Kraj

Gadu Air wyśmiewa reklamę z Kotem Ryśkiem Heyah

Gadu-Gadu, które działa jako wirtualny operator komórkowy pod marką Gadu Air na sieci Polkomtela (Plus), przygotowało nową promocję "40 za...

Gadu-Gadu, które działa jako wirtualny operator komórkowy pod marką Gadu Air na sieci Polkomtela (Plus), przygotowało nową promocję “40 za 20” (kupując starter za 20 zł, użytkownik otrzyma 40 zł do wykorzystania – promocja trwa do 26 października).

Z tej okazji powstała reklama internetowa, w której w prześmiewczy sposób Gadu Air nawiązuje do ostatnich reklam marki Heyah pt. “Nie tolerujemy kruczków”. W animowanym spocie Heyah kot Rysiek przestawia wyłącznik przy słupie telefonicznym, sprawiając, że po drutach płynie prąd, porażając siedzące tam dwa kruki (chodzi o to, że Heyah ma uczciwą ofertę – bez haczyków, czyli kruczków). W animacji GaduAir dwa ptaki leżą już martwe na ziemi, ale obrywa się też samemu kotu (to ma symbolizować zapewne, że oferta Heyah nie jest wcale najlepsza).

Dodatkowo hasło akcji Gadu-Gadu “A my… prześwietlamy kotka!” nawiązuje też sprytnie do kampanii porównawczej Play (P4) pt. “Rentgen”, w której ten operator porównywał (“prześwietlał”) wybrane elementy oferty Play Fresh z konkurencyjnymi markami pre-paid (Heyah, Simplus, Orange Go, Tak Tak). (MB)