M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agros Nova: Maspex naśladuje naszą strategię w kategorii napojów i soków

Serwis Dzienny | 5 października 2009, 06:45

Zarzuty Maspeksu Wadowice wobec naszej reklamy to demagogia i nieprawda - twierdzi Agros Nova. Sprawa dotyczy spornej reklamy napoju Minerado,...

Zarzuty Maspeksu Wadowice wobec naszej reklamy to demagogia i nieprawda - twierdzi Agros Nova.

Sprawa dotyczy spornej reklamy napoju Minerado, w którym Agros Nova porównuje się z należącym do Maspeksu napojem Caprio (DS "MMP" z 30 września br).

Maspex Wadowice uznał, że reklama porównawcza Agros Novej jest sprzeczna z prawem i dobrymi obyczajami, a jej głównym celem jest dyskredytacja i zniszczenie marki Caprio, jak również całej kategorii produktów niskokalorycznych.

Joanna Bancerowska, public relations manager w Agros Novej, za demagogiczny uważa zwłaszcza argument Maspeksu mówiący o próbie zniszczenia i zdyskredytowania marki Caprio oraz całej kategorii soków.

Według Bancerowskiej to Agros Nova od ub.r. jest głównym motorem wzrostu rynku soków. - Efektem naszych działań jest poszerzenie grona użytkowników tej kategorii. Uważamy, że ta reklama, która jest kontynuacją naszej strategii, również przyczyni się do wzrostu rynku. Dlatego zarzut Maspeksu jest demagogiczny i nieprawdziwy - mówi Bancerowska. Dodaje, że identycznie Maspex przed rokiem walczył na forum branży z komunikacją marki Fortuna bez dodatku cukru, oskarżając Agros Novą o rujnowanie rynku soków.

- Tymczasem rynek soków owocowych w ub.r. po raz pierwszy od kilku lat odnotował 13-proc. dodatnią dynamikę, a w tym półroczu urósł już o 22 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Udziały Fortuny zwiększyły się w tym czasie czterokrotnie. Kiedy Maspex zobaczył, że nasza strategia prozdrowotna i platforma komunikacyjna "bez dodatku cukru" przynosi biznesowe efekty w postaci rosnącej sprzedaży po prostu zaczął nas naśladować, robiąc to samo, za co nas wcześniej krytykował. Być może Maspex, lider segmentu, utożsamia rynek ze swoim stanem posiadania, a niszczenie rynku to dla naszego konkurenta spadek jego własnej sprzedaży - zastanawia się Joanna Bancerowska. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,