Kraj

Pięć polskich prac na short-liście PR, nowej kategorii Golden Drum

Pięć prac z Polski znalazło się na short-liście w nowej kategorii startującego dziś oficjalnie międzynarodowego konkursu reklamowego Golden Drum. O...

Pięć prac z Polski znalazło się na short-liście w nowej kategorii startującego dziś oficjalnie międzynarodowego konkursu reklamowego Golden Drum. O główne nagrody w tej kategorii powalczą: 180°PR (kampania “Make Up Artists” dla Max Factor), Ciszewski PR (“Polski dzień przytulania” dla Hoop Coli), San Markos (“A mate from the past. 1944 live” dla działu promocji Urzędu m.st. Warszawa), On Board PR (“Fight for security” – kampania dla NSZZ Solidarność) i Change Integrated (“Yeti” dla Skody).

W kategorii PR pracami jury kieruje Dejan Verčič, PhD, co-founder & partner agencji Pristop (Słowenia). Do tej kategorii zgłoszonych zostało 116 prac, w tym 10 z Polski.

Łącznie na Golden Drum napłynęło 2479 zgłoszeń, co w porównaniu z rokiem ubiegłym (2753 prac) nie wydaje się zbyt dużym spadkiem. W tej liczbie jednak mieszczą się zgłoszenia do nowej kategorii – PR, a także bezpłatne zgłoszenia do konkursów towarzyszących Golden Drum – Birdwatching oraz I Feel Slovenia.

– Mamy spadek o 20 proc. liczby płatnych zgłoszeń – powiedziała Meta Dobnikar z FestFest d.o.o., współzałożycielka i szefowa Golden Drum. (AMS)