Zakończyły się prace przy kolejnych kategoriach konkursowych podczas festiwalu reklamowego Golden Drum – ogłoszono kolejne short-listy. Niestety, polskie prace nie są na nich zbyt mocno reprezentowane.
W kategorii interactive znalazły się trzy prace z Polski: Saatchi & Saatchi otrzymała dwie nominacje za projekt “The refreshment of Lazy Romek” dla Tymbarku (Maspex Wadowice) – w podkategoriach websites & microsites oraz interactive advertising campaign; nominowana została też Change Integrated za kampanię “Yeti” dla Skody.
W kategorii media Polacy mają dwie nominacje – Saatchi & Saatchi za kampanię autopromocyjną związaną z przeprowadzką oraz McCann Erickson za “Dirt” zrealizowaną dla Greenpeace.
Ta ostatnia praca jest także nominowana w kategorii kampanie. Druga nominacja w tej kategorii trafiła do G7 za pracę przygotowaną dla Cropp Town (LPP SA) “Monohrom Project”. Zwycięzców tych kategorii oraz kategorii PR poznamy jutro podczas wieczornej gali.
Polskie agencje przysłały w tym roku na konkurs Golden Drum 169 płatnych zgłoszeń, co daje Polsce trzecie, po Rosji i Rumunii, miejsce pod tym względem (Rosjanie zgłosili 259, a Rumuni – 179 prac). (AMS)