Kraj

Samsung do końca br. będzie intensywnie reklamował telewizory

Samsung Electronics Polska zaplanował intensywną i szerokozasięgową kampanię reklamową telewizorów nowej generacji z podświetleniem LED (wprowadził je i reklamował wiosną...

Samsung Electronics Polska zaplanował intensywną i szerokozasięgową kampanię reklamową telewizorów nowej generacji z podświetleniem LED (wprowadził je i reklamował wiosną tego roku). Kampania potrwa 10 tygodni i skupi się przede wszystkim na telewizji. 30- i 15-sekundowe spoty będą emitowane m.in. w stacjach: TVP, TVP Info, Polsat, Polsat 2, Polsat Sport, TV4, TVN, TVN Siedem, TVN24, Discovery, Hallmark, Comedy Central, National Geographic, Canal Plus Sport itd. Kampania wsparta zostanie również działaniami w prasie i internecie. Od listopada reklamy pojawią się w czasopismach telewizyjnych (m.in. “Gazeta Telewizyjna”, “Tele Tydzień”) i dziennikach ogólnopolskich, a pod koniec października rozpocznie się kampania w głównych portalach internetowych (m.in.: Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl). Uzupełnieniem działań reklamowych jest kampania outdoorowa prowadzona w wybranych lokalizacjach w całym kraju. Będzie to najmocniejsza kampania Samsunga, jeśli chodzi o sprzęt RTV, w tym roku.

Dzięki temu, że jako pierwszy wprowadził telewizory LED na nasz rynek, Samsung chce kreować swój wizerunek jako producenta zaawansowanych technologicznie produktów. – Najnowsza kampania telewizorów LED ma na celu podkreślenie naszej roli lidera tego segmentu rynku – mówi Michał Grzeliński, CE marketing manager Samsung Electronics Polska. – Samsung jako światowy lider na rynku telewizorów poprzez technologię LED TV aktywnie promuje najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie interaktywnych telewizorów wykorzystujących podświetlenie diodowe.

Za kreację reklam TV odpowiada agencja Cheil Communications, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Obecnie telewizory LED oferują już na rynku także: Sharp (marka Aquos), LG oraz Philips.

Samsung nie skąpi pieniędzy na reklamy – niedawno wystartowała największa w tym roku, jeśli chodzi o telefony komórkowe, kampania modelu Corby (patrz DS “MMP” z 1 października br.). (MB)