Kraj

Benita Jakubowska pomaga Platformie Mediowej "Point Group" w rozwoju nowych mediów

Benita Jakubowska, do końca września br. pełnomocnik zarządu Polskapresse ds. internetu, została pełnomocnikiem zarządu Platformy Mediowej "Point Group" ds. rozwoju...

Benita Jakubowska, do końca września br. pełnomocnik zarządu Polskapresse ds. internetu, została pełnomocnikiem zarządu Platformy Mediowej “Point Group” ds. rozwoju nowych mediów. Odpowiada za opracowanie strategii rozwoju firmy w tym zakresie, ze szczególnym uwzględnieniem internetu, digital signage i bluetooth marketingu.

Benita Jakubowska w Polskapresse odpowiadała m.in. za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju internetu w wydawnictwie, za rozwój serwisów internetowych (m.in.: Gratka, Alegratka, Telemagazyn, NaszeMiasto, Wiadomości24, Polskatimes, Motofakty), a także za rozwiązania z zakresu e-commerce i sprzedaży internetowej.

Przed pracą w Polskapresse przez prawie trzy lata była dyrektorem sprzedaży pionu internet w Agorze SA, gdzie tworzyła dział sprzedaży i odpowiadała za współpracę z domami mediowymi.

Karierę zaczynała w CR Media, początkowo była media plannerem, a później wicedyrektorem i dyrektorem sprzedaży w CR Media Consulting SA, gdzie zajmowała się m.in. rozwijaniem i wdrażaniem standardów w planowaniu powierzchni reklamowej w internecie. Z wykształcenia jest politologiem, ukończyła studia na Uniwersytecie Szczecińskim. (TWI)