Benita Jakubowska, do końca września br. pełnomocnik zarządu Polskapresse ds. internetu, została pełnomocnikiem zarządu Platformy Mediowej “Point Group” ds. rozwoju nowych mediów. Odpowiada za opracowanie strategii rozwoju firmy w tym zakresie, ze szczególnym uwzględnieniem internetu, digital signage i bluetooth marketingu.
Benita Jakubowska w Polskapresse odpowiadała m.in. za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju internetu w wydawnictwie, za rozwój serwisów internetowych (m.in.: Gratka, Alegratka, Telemagazyn, NaszeMiasto, Wiadomości24, Polskatimes, Motofakty), a także za rozwiązania z zakresu e-commerce i sprzedaży internetowej.
Przed pracą w Polskapresse przez prawie trzy lata była dyrektorem sprzedaży pionu internet w Agorze SA, gdzie tworzyła dział sprzedaży i odpowiadała za współpracę z domami mediowymi.
Karierę zaczynała w CR Media, początkowo była media plannerem, a później wicedyrektorem i dyrektorem sprzedaży w CR Media Consulting SA, gdzie zajmowała się m.in. rozwijaniem i wdrażaniem standardów w planowaniu powierzchni reklamowej w internecie. Z wykształcenia jest politologiem, ukończyła studia na Uniwersytecie Szczecińskim. (TWI)