Kraj

Fox wzmacnia struktury marketingowe w Polsce

Fox International Channels Poland (część News Corp.) powiększył dział marketingu. Anna Ziembicka jako marketing manager będzie odpowiedzialna za siedem działających...

Fox International Channels Poland (część News Corp.) powiększył dział marketingu. Anna Ziembicka jako marketing manager będzie odpowiedzialna za siedem działających obecnie w Polsce kanałów tematycznych: Fox Life, National Geographic Channel, Nat Geo Wild, National Geographic HD, Nat Geo Wild HD, Nat Geo Music i Baby TV. Ziembicka będzie zarządzać ich budżetami marketingowymi. Ma raportować bezpośrednio do Carlosa Ortegi, country managera na Polskę, Czechy i Słowację.

Ziembicka wcześniej współpracowała z Eurozetem i Coty Polska, gdzie pełniła funkcję brand managera.

Do zespołu Foksa dołączyły również Agata Komuda jako brand marketing manager wszystkich siedmiu marek telewizyjnych oraz Izabella Siurdyna, która objęła stanowisko PR managera.

Agata Komuda wspiera budowanie wizerunku marek z portfolio Foksa, jest też odpowiedzialna za wprowadzanie na rynek nowych kanałów, promocję ich kontentu, kampanie reklamowe i marketing w sieci. Do jej obowiązków należy również kierowanie rozwojem stron internetowych kanałów. Od ponad 9 lat jest związana z branżą. Pracowała m.in. jako senior marketing specialist w Ośrodku Mediów Interaktywnych TVP SA, wcześniej była związana z wydawcą dziennika “Metropol”.

Izabella Siurdyna na stanowisku PR managera będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną oraz produktową Foksa w Polsce, budowanie relacji z
 operatorami oraz wsparcie działań marketingowych. Ma ponad 8-letnie doświadczenie w branży PR. Przez ostatnie lata pracowała w agencjach public relations Weber Shandwick, Edelman, BCMFD media communications, gdzie miała kontakt m.in. z takimi klientami, jak: Wrigley Poland, Pfizer, Eli Lilly, Grupa Żywiec, Danone, Philip Morris Polska. (JN)