M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Patryk Polkowski i Kamil Michalski przeszli z Ipsosu do Gemiusa

Serwis Dzienny | 9 października 2009, 06:45

Z początkiem października do Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (Grupa Gemius) dołączyli senior research executive Patryk Polkowski i research team manager...

Z początkiem października do Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (Grupa Gemius) dołączyli senior research executive Patryk Polkowski i research team manager Kamil Michalski. Będą zajmowali się rozwojem badań konsumenckich online oraz obsługą klienta.

Patryk Polkowski ostatnie cztery lata spędził w Ipsosie. Odpowiadał za badania trackingowe Equity, wizerunek marki oraz komunikację marketingową w sektorach: FMCG, finansowym i telekomunikacyjnym. Pracował też w ABM i ARC Rynek i Opinia. Jest absolwentem Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Kamil Michalski również poprzednio pracował w Ipsosie w dziale badań reklamy Ipsos ASI. Specjalizuje się w badaniach trackingowych reklam (śledzenie wpływu reklamy na pozycjonowanie marki na rynku oraz badania wizerunkowe marek w sektorach: FMCG, telekomunikacyjnym i usług finansowych). Pracował też w GfK Polonia. Ukończył Wydział Socjologii i Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego.

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych jest agencją badawczą specjalizującą się w realizacji ilościowych badań rynkowych, marketingowych oraz badań wspomagających zarządzanie zasobami ludzkimi. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,