Kraj

Prasa i radio głównymi kanałami komunikacji w kampanii Pirelli

Firma Pirelli wystartowała z kampanią promującą jej produkty w związku ze zbliżającym się sezonem wymiany opon. Podobnie jak w poprzednim...

Firma Pirelli wystartowała z kampanią promującą jej produkty w związku ze zbliżającym się sezonem wymiany opon.

Podobnie jak w poprzednim roku hasło przewodnie kampanii to “Najlepsi przyjaciele na zimę”. W tym sezonie w promocji bierze udział ponad 170 punktów sprzedaży, które otrzymały: plakaty, ulotki, owijki na opony, foldery, cenniki oraz informatory promocyjne.

Każdy, kto przed zimą planuje zmianę opon i zakupienie zestawu Pirelli, otrzyma prezent w postaci koca, sanek, głębokościomierza lub rzep do nart z logo Pirelli. Dodatkowo bierze udział w wielkiej loterii. Do wygrania są unikatowe okulary słoneczne oraz zestawy nart z limitowanej kolekcji PZero. Ostatnie losowanie nagród odbędzie się 18 grudnia br. Reklamy pojawią się m.in. w: internecie, prasie motoryzacyjnej i męskiej oraz radiu (spoty i dżingle sponsorskie).

Za kreację reklam oraz dobór mediów odpowiada agencja reklamowa Wizard. (BG)