Przetargi

Optimum Media OMD wygrał przetarg Lakmy, broni Lotosa

Optimum Media OMD wygrał w przetargu Lakmy, właściciela marki Sidolux. - Agencja zaproponowała najatrakcyjniejszą ofertę, chcemy też spróbować współpracy z...

Optimum Media OMD wygrał w przetargu Lakmy, właściciela marki Sidolux. – Agencja zaproponowała najatrakcyjniejszą ofertę, chcemy też spróbować współpracy z innym domem mediowym. Dotychczas Lakma pracowała tylko z U2 Media – powiedziała Lucyna Labocha, p.o. kier. marketingu w Lakmie. W przetargu poza Optimum Media OMD startowały U2 Media oraz Intermedia. Zwycięski dom mediowy zaplanuje jesienną kampanię telewizyjną Sidoluksa, a w zależności od jej wyników klient zdecyduje o dalszej współpracy.

Lakma to drugi tej jesieni nowy biznes Optimum Media OMD – po D’Aucy. Agencja broni w przetargu obsługi Storcka, a przetarg rozpoczyna także Lotos, również klient Optimum Media OMD. (JN)