Jolanta Niedźwiecka, która przez ostatnich 5 lat pracowała w Cadbury Wedel jako senior brand manager czekoladowych batonów, przeszła do marketingu Royal Unibrew Polska, gdzie objęła stanowisko senior brand managera.
Ma 12-letnie doświadczenie w zarządzaniu lokalnymi i globalnymi markami produktów FMCG krajowych i międzynarodowych korporacji.
W Wedlu pracowała w ramach europejskich struktur firmy, była także brand managerem tabliczek czekoladowych i Ptasiego Mleczka w Polsce.
Wcześniej pracowała m.in. w Grupie Żywiec i w Procter & Gamble.
Ukończyła Wydział Zarządzania i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz studia marketingowe na University of Limerick w Irlandii.
Royal Unibrew jest czwartym pod względem wielkości producentem piwa w Polsce – produkuje i dystrybuuje takie marki, jak: Łomża, Faxe, Strzelec, Rybnicki, Cooler i Korona Książęca. (MB)