Kraj

Religia TV planuje poszerzenie dystrybucji i ramówki

Kierownictwo Religia TV deklaruje, że rozmawia z Cyfrowym Polsatem na temat poszerzenia dystrybucji. Obecnie Religia TV dociera do 3,8 mln...

Kierownictwo Religia TV deklaruje, że rozmawia z Cyfrowym Polsatem na temat poszerzenia dystrybucji. Obecnie Religia TV dociera do 3,8 mln gospodarstw domowych. Stacja jest dostępna za pośrednictwem platformy N i wybranych sieci kablowych. Kanał nadaje od dwóch lat.

Jeszcze w październiku br. na antenie pojawią się nowe produkcje. Będą to m.in. programy magazynowe “Lekcja religii” i “Na pokuszenie”. Nowościami będą też program kulinarny “Kwestia smaku” i magazyn kulturalny “Kulturoskop”. Stacja w najbliższych miesiącach chce też poszerzyć biznes m.in. o wprowadzenie do sprzedaży samodzielnych produktów (płyty DVD) sygnowanych logo stacji. (PM)