Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, jest zainteresowany rozpoczęciem w niedalekiej przyszłości współpracy z firmami wyspecjalizowanymi w performance marketingu. Obecnie...
Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, jest zainteresowany rozpoczęciem w niedalekiej przyszłości współpracy z firmami wyspecjalizowanymi w performance marketingu. Obecnie operator Plusa nie współpracuje z taką firmą.
- W najbliższym czasie planujemy kampanie rozliczane w modelu CPA, bo przynoszą one bardzo wymierne korzyści. Wiążących decyzji jeszcze nie podjęliśmy, ale prawdopodobnie w 2010 r. nawiążemy współpracę z kilkoma firmami wyspecjalizowanymi w performance marketingu - mówi Tomasz Broda, kierownik zespołu ds. komunikacji w internecie w Polkomtel SA.
Obecnie firma prowadzi kampanię "performance'ową" wokół serwisu internetowego z grami Cyberarena36i6.pl, przy której współpracuje z witrynami internetowymi Grupy Polsat. Wynagradzaną przez marketera akcją jest rejestracja w serwisie, ale aby się zarejestrować, internauta musi kupić starter 36,6. Za login służy bowiem aktywny numer telefonu. Polkomtel i Polsat realizują akcję we własnym zakresie. W najbliższym czasie operator planuje ponadto kampanię CPA, w której wynagradzaną akcją będzie subskrypcja aplikacji na telefon komórkowy. Więcej szczegółów na temat tej akcji marketer na razie nie ujawnia.
- Sprzedaż przez internet zaczyna mieć znaczący udział w całej sprzedaży, ale wciąż wypracowujemy odpowiedni model działania w tym zakresie. Akcje performancemarketingowe na pewno będą miały dla nas coraz większe znaczenie - mówi Tomasz Broda. (TWI)
Czytaj więcej na temat: Polkomtel SA, Plus, Broda Tomasz, Grupa Polsat, 36, 6