M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Short-lista w przetargu PKO BP - trzy lub pięć agencji

Serwis Dzienny | 20 października 2009, 06:45

Z siedmiu agencji, do których PKO BP wysłało zaproszenia do przetargu na kompleksową obsługę (Testardo Gram, Ogilvy Action, Leo Burnett,...

Z siedmiu agencji, do których PKO BP wysłało zaproszenia do przetargu na kompleksową obsługę (Testardo Gram, Ogilvy Action, Leo Burnett, Just, Red8 Communications, Saatchi & Saatchi oraz McCann Erickson - DS "MMP" z 20 lipca), według Marka Kłucińskiego, dyrektora departamentu strategii marketingowej PKO BP, zostało już tylko pięć, ale Kłuciński nie zgodził się na podanie informacji, które agencje odpadły z dalszych zmagań. Nie określił również, kiedy ostatecznie planowane jest zakończenie przetargu.

Z naszych informacji natomiast wynika, że short-lista jest jeszcze krótsza i znajdują się na niej już tylko trzy agencje (Just, Red8 i Testardo Gram), a marketer prawdopodobnie zamierza wybrać dwie agencie do całościowej obsługi. Nie jest wykluczone, że oprócz agencji z short-listy zdecyduje się na przedłużenie umowy z jedną z agencji, które obecnie dla niego pracują. Do czerwca przyszłego roku agencje Lowe GGK i Testardo Gram współpracujące wcześniej z PKO BP mają przedłużone umowy w zakresie realizacji działań ATL i BTL (DS "MMP" z 16 września). Informacji tych nie udało nam się potwierdzić z przedstawicielami PKO BP. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,