Kraj

Odświeżony Infor.pl stawia na personalizację treści

Infor PL wprowadził zmiany w serwisie Infor.pl. Jak przekazał Marcin Malinowski, rzecznik prasowy Infor PL, nowa odsłona serwisu to element...

Infor PL wprowadził zmiany w serwisie Infor.pl. Jak przekazał Marcin Malinowski, rzecznik prasowy Infor PL, nowa odsłona serwisu to element prac nad zajęciem pozycji lidera w kategorii biznes, finanse, prawo i wejściem do top 20 witryn w Polsce. Po zmianach Infor.pl umożliwia personalizację treści. Został także wzbogacony o wyszukiwarkę uruchomioną przy udziale NetSprint. Wyszukiwarka przeszukuje i indeksuje 32 serwisy bezpłatne i płatne całego holdingu. Do tej pory użytkownik musiał szukać treści w każdym z serwisów oddzielnie.

Nowa formuła serwisu została przygotowana przez zespół pod kierownictwem Jana Jaworowskiego, pełnomocnika zarządu ds. internetu w Infor PL. Prace nad projektem poprzedziły badania wśród użytkowników.

Serwis Infor.pl to baza wiedzy dla profesjonalistów w obszarze biznesu, prawa i podatków. Użytkownicy mają także do dyspozycji 20 różnego rodzaju kalkulatorów, bazę terminów oraz zmian w prawie, dostęp do aktualizowanej bazy wskaźników i stawek, a także możliwość wyboru jednego z kilkunastu bezpłatnych newsletterów tematycznych.

Według danych spółki serwis Infor.pl powiększył o 55 proc. liczbę użytkowników w stosunku do sierpnia 2008 r. (dane na podstawie Gemius Traffic), jednak dokładnych danych firma na razie nie podała. (JD)