Kraj

ING Życie szykuje uderzenie reklamowe

ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ma ambitne plany rynkowe. - Do 2015 r. zakładamy ponaddwukrotny wzrost liczby klientów, czyli do...

ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ma ambitne plany rynkowe. – Do 2015 r. zakładamy ponaddwukrotny wzrost liczby klientów, czyli do 1 mln osób, i 15 proc. udziału w rynku ubezpieczeń na życie – zapowiada Tomasz Bławat, prezes ING odpowiedzialny za ubezpieczenia i emerytury w Polsce, wiceprezes ING Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie.

Ma w tym pomóc intensyfikacja działań marketingowych – niebawem ING TUnŻ ruszy z kampanią reklamową w telewizji i internecie. Przygotował ją dział marketingu ubezpieczyciela we współpracy z działem produkcji TVN, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.

Ostatnią dużą kampanię z udziałem telewizji ING TUnŻ miał bodaj na wiosnę ub.r. – przy okazji rebrandingu (w nazwie ING Nationale-Nederlanden zrezygnowano z drugiego członu N-N).

– W ramach kampanii uruchomiona zostanie strona internetowa www.ingzycie.pl – nasza podstawowa platforma komunikacyjna online, poprzez którą będziemy utrzymywać kontakt z obecnymi i przyszłymi klientami oraz promować korzyści płynące z korzystania z ubezpieczeń na życie. Polska pozostaje strategicznym rynkiem dla ubezpieczeń ING, którego rozwój będzie w najbliższych latach intensywnie wspierany – zapowiada Tomasz Bławat.

Po I połowie br. do ING TUnŻ należało 11,1 proc. polskiego rynku ubezpieczeń na życie pod względem całkowitej składki przypisanej brutto (2. pozycja). (MB)