P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczął przetarg kreatywny.
Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu i członek zarządu P4, mówi: – Zdecydowaliśmy się na ten przegląd, aby zorientować się w ofertach z rynku w kontekście przyszłorocznej platformy komunikacyjnej.
Do przeglądu ofert operator zaprosił swoje dotychczasowe agencje reklamowe, czyli Brain i Change Integrated, oraz trzy dodatkowe agencje, w tym Grey Worldwide Warszawa i BBDO Warszawa.
Przypomnijmy, że Play prowadzi także przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, do którego zaprosił pięć domów mediowych: dotychczasowy, czyli ZenithOptimedia, oraz MediaCom, MPG, PHD oraz U2 Media.
Według danych cennikowych Play wydał w tym roku (w ciągu 9 miesięcy) na reklamy w mediach 183,8 mln zł brutto, o ponad 50 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ub.r. (126,6 mln zł) – dane: Expert Monitor. (MB)