M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Joanna Janowicz-Strzyżewska odpowiada za marketing spółki Euro Poznań 2012

Serwis Dzienny | 18 listopada 2009, 06:45

Joanna Janowicz-Strzyżewska objęła nowo utworzone stanowisko kierownika ds. komunikacji marketingowej w spółce Euro Poznań 2012. Odpowiada za strategię marketingową i...

Joanna Janowicz-Strzyżewska objęła nowo utworzone stanowisko kierownika ds. komunikacji marketingowej w spółce Euro Poznań 2012. Odpowiada za strategię marketingową i komunikacyjną spółki, która komercjalizuje stadion piłkarski w Poznaniu, na którym zostaną rozegrane mecze Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej "Euro 2012". Do jej zadań należy też wsparcie zespołu przy Urzędzie Miasta Poznania, który odpowiada za promocję miasta w kontekście turnieju.

- Dzięki strategii zostaną wyznaczone długookresowe zadania w zakresie kreowania wizerunku stadionu i spółki Euro Poznań 2012. Integracja działań marketingowych i PR ma stworzyć wizerunek poznańskiego stadionu jako nowoczesnej areny nie tylko sportowej, ale też profesjonalnego obiektu biznesowego i kulturalno-rozrywkowego, a spółki jako eksperta w branży - mówi Janowicz-Strzyżewska.

W ciągu ostatnich sześciu lat pracowała w dziale reklamy i marketingu spółki wydającej miesięcznik "Press", gdzie była odpowiedzialna za sprzedaż i współpracę sponsoringową z kluczowymi klientami firmy. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , ,