Kraj

Sequence Media realizuje pierwsze kampanie na mobilskyboardzie na terenie Czech

Sequence Media, firma OOH, prowadzi kampanię dla Mitsubishi na terenie Czech. Akcja jest realizowana na mobilskyboardzie (mobilnym nośniku reklamy zewnętrznej),...

Sequence Media, firma OOH, prowadzi kampanię dla Mitsubishi na terenie Czech. Akcja jest realizowana na mobilskyboardzie (mobilnym nośniku reklamy zewnętrznej), który odwiedzi kilka lokalizacji na terenie całego kraju. Będą to lokalizacje przy głównych trasach przelotowych, w dużej mierze salony własne Mitsubishi. Na nośniku pojawiły się reklamy dwóch aut. Z jednej strony prezentowany jest nowy model Mitsubishi Outlander, natomiast z drugiej Mitsubishi Lancer Sportback.

Jest to już druga akcja reklamowa Sequence Media poza granicami Polski. Pierwszą kampanią była realizowana w połowie roku również na terenie Czech promocja wizerunku marki Amica, polskiego producenta sprzętu AGD. (BG)