Kraj

Giełda Mediowa poszerza profil

Serwis aukcyjny umożliwiający sprzedaż i zakup ofert mediowych zmienia nazwę z www.lastsecond.ad na Giełda Mediowa i jest już dostępny pod...

Serwis aukcyjny umożliwiający sprzedaż i zakup ofert mediowych zmienia nazwę z www.lastsecond.ad na Giełda Mediowa i jest już dostępny pod nowym adresem www.gieldamediowa.pl. Jak uzasadniają autorki projektu, zmiana nazwy i adresu wynika z potrzeb klientów, którzy oczekują, że platforma będzie wsparciem w zakresie sprzedaży wszystkich ofert, a nie tylko tych “last minute”.

Przypomnijmy, że serwis powstał wiosną tego roku z inicjatywy Agnieszki Stelmaszczyk i Kingi Bocheńskiej. Dotychczas Giełda Mediowa nawiązała współpracę z ok. 200 firmami sprzedającymi powierzchnię mediową. Oferty wystawiane w serwisie można kupić w trybie licytacji lub w opcji “Zamów teraz”. Wkrótce zostanie dodana funkcja negocjacji ceny, która umożliwi kupującemu podanie maksymalnej ceny, a sprzedający zdecyduje, czy ją akceptuje. (JN)