Kraj

Canal Plus zmienia identyfikację wizualną

Canal Plus zmienia identyfikację wizualną anteny. Nowa oprawa podkreśla nowatorskość stacji zarówno w warstwie artystycznej, jak i produkcyjnej. Zmiana dotyczy...

Canal Plus zmienia identyfikację wizualną anteny. Nowa oprawa podkreśla nowatorskość stacji zarówno w warstwie artystycznej, jak i produkcyjnej. Zmiana dotyczy przede wszystkim wizerunku, wprowadzane są również nowe logotypy stacji tego nadawcy.

– Wizualna oprawa stacji stanowi część wizerunku marki Canal Plus i jako taka zawsze była dla nas równie ważna jak oferta programowa. Poprzez genialne połączenie geometrii, muzyki i ruchu powstał unikatowy, a zarazem uniwersalny styl, dzięki któremu Canal Plus jest od lat rozpoznawalny. Nasza nowa oprawa antenowa to kolejne odważne podejście do obrazu i dźwięku – to krok w kreowaniu wizerunku Canal Plus jako stacji nowoczesnej i stale się rozwijającej – powiedziała Beata Ryczkowska, dyrektor programowa stacji.

Nowe dżingle są utrzymane w zupełnie nowej stylistyce, ale nie zrywają całkowicie z dotychczasowym systemem identyfikacji wizualnej stacji. Nawiązują do niego poprzez geometryczny podział ekranu na cztery części. Każdy dżingiel opiera się na motywie plusa z logo stacji. Pojawia się on na środku ekranu i dzieli go na cztery prostokąty, z których każdy pokazuje inny punkt widzenia na sfilmowaną rzeczywistość.

W ślad za zmianą identyfikacji wizualnej anteny wprowadzono nowe logotypy kanałów: Canal Plus Film, Canal Plus Film HD, Canal Plus Sport, Canal Plus Sport HD i Canal Plus Sport 2.

Nową identyfikację wizualną anteny stworzyła brytyjska agencja Devilfish, która wygrała konkurs ogłoszony przez Canal Plus Group. Poprzednia zmiana identyfikacji wizualnej anteny miała miejsce w 2003 r. (BG)