M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Play współpracuje z Novem i stawia na marketing afiliacyjny w 2010 roku

Serwis Dzienny | 19 listopada 2009, 06:45

P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczął współpracę z firmą Novem wyspecjalizowaną w marketingu afiliacyjnym. Współpraca obejmuje na razie jeden program...

P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczął współpracę z firmą Novem wyspecjalizowaną w marketingu afiliacyjnym. Współpraca obejmuje na razie jeden program afiliacyjny, w którym Play sprzedaje oferty abonamentowe One Play Pro i Mixtura Pro.

Poprzednio w zakresie marketingu afiliacyjnego marketer współpracował z internetowym domem mediowym ACR z Grupy K2 Internet SA, który wygrał przegląd ofert w połowie tego roku. Firma Novem była wtedy jednym z oferentów.

Michał Sobolewski, dyrektor ds. ofert i portali Playa, poinformował nas, że firma porównuje różne modele obsługi, żeby wybrać najlepszy model działania na rynku i partnerów, z którymi będzie współpracować.

- Marketing afiliacyjny jest ważnym elementem rozwoju sprzedaży w internecie i pozwala w lepszy sposób optymalizować koszty pozyskania klientów dzięki jasnemu powiązaniu inwestycji w media z uzyskanym efektem. Na pewno będziemy rozwijali ten kierunek działania w 2010 roku - powiedział Michał Sobolewski. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,