M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Według "ShopSmart" zakupy impulsowe mają się dobrze

Serwis Dzienny | 19 listopada 2009, 06:45

Z badań magazynu "ShopSmart" wynika, że pomimo recesji gospodarczej konsumenci w Stanach Zjednoczonych nie zrezygnowali z zakupów impulsowych. Grupa 60...

Z badań magazynu "ShopSmart" wynika, że pomimo recesji gospodarczej konsumenci w Stanach Zjednoczonych nie zrezygnowali z zakupów impulsowych. Grupa 60 proc. badanych dorosłych kobiet przyznała, że w ciągu ostatniego roku kupiła coś pod wpływem impulsu. Jest to tak samo wysoki wynik jak te uzyskiwane w okresie przed kryzysem. Około 39 proc. respondentów stwierdziło, że dokonało takiego zakupu w ciągu ostatniego miesiąca, a blisko 50 proc. deklaruje, że robi to często. Respondentki najczęściej motywują swoje decyzje atrakcyjnymi cenami produktów, które obejmują przeceny. Najczęściej w ten sposób kupują odzież i żywność. Na dalszych miejscach znalazły się: akcesoria modowe, elektronika, kosmetyki i biżuteria. ("AdWeek")

Czytaj więcej na temat: