M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

AdTotal rozwija reklamę w systemach digital signage

Serwis Dzienny | 19 listopada 2009, 06:45

Wirtualna Polska poszerzyła ofertę multimedialnej sieci reklamowej AdTotal o 1,5 tys. ekranów LCD należących do spółki Atvertin. System digital signage...

Wirtualna Polska poszerzyła ofertę multimedialnej sieci reklamowej AdTotal o 1,5 tys. ekranów LCD należących do spółki Atvertin.

System digital signage spółki Atvertin obejmuje monitory w hipermarketach Tesco w kilkudziesięciu miastach w Polsce.

- Digital signage jest nową, niezwykle atrakcyjną formą dotarcia do odbiorcy. Buduje wizerunek nowoczesnej marki, silnie opierając się zjawisku tzw. szumów reklamowych - komentuje Paulina Zyśk-Lisica z zespołu zakupu powierzchni reklamowej dla sieci AdTotal.

Oprócz hipermarketów Tesco oferta LCD sieci AdTotal obejmuje 336 ekranów w sklepach Piotr i Paweł, 4 tys. monitorów 800 salonach fryzjerskich, monitory w 65 placówkach Deutsche Banku, 192 restauracje McDonald's oraz lotniska i dworce. Sieć oferuje ponadto reklamę w internecie, telewizji, na urządzeniach mobilnych i bankomatach. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,