M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DSK po przetargu odpowiada za komunikację promocji Knorr Gorący Kubek

Serwis Dzienny | 19 listopada 2009, 06:45

Ruszyła promocja konsumencka marki Knorr Gorący Kubek (Unilever Polska). W promocji konsumenci będą mogli zebrać unikatową kolekcję wyjątkowych kubków z...

Ruszyła promocja konsumencka marki Knorr Gorący Kubek (Unilever Polska). W promocji konsumenci będą mogli zebrać unikatową kolekcję wyjątkowych kubków z rysunkami znanego polskiego rysownika Andrzeja Mleczki. Liczba zestawów jest limitowana. Konsument, który zakupi zestaw specjalny z 6 szt. Gorącego Kubka Knorr, otrzyma w prezencie oryginalny kubek z jednym z trzech rysunków.

Promocją objęte są trzy warianty - Pomidorowa z makaronem, Barszcz czerwony oraz Rosół z kury z makaronem.

Agencja reklamowa DSK realizuje kampanię prasową w wyniku wygranego przetargu. Liczby pozostałych uczestników ani ich nazw nie ujawniono.

Agencja reklamowa DSK już po raz drugi wygrała przetarg organizowany przez Unilevera (w pierwszej połowie roku agencja wygrała przetarg na obsługę marki Tortex). (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , ,