M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Expander przegląda oferty firm performancemarketingowych

Serwis Dzienny | 20 listopada 2009, 06:45

Spółka Expander Advisors prowadzi przegląd ofert firm performancemarketingowych pod kątem obsługi w 2010 r. Marketer nie ujawnia nazw i liczby...

Spółka Expander Advisors prowadzi przegląd ofert firm performancemarketingowych pod kątem obsługi w 2010 r. Marketer nie ujawnia nazw i liczby firm, które bierze pod uwagę.

- Jesteśmy w trakcie tworzenia nowej długofalowej strategii marketingowej, która będzie gotowa do końca tego roku. Współpraca z podmiotami zajmującymi się performance marketingiem jest dla nas kluczowa - powiedziała Urszula Stankiewicz, dyrektor marketingu Expandera.

Marketer przegląda oferty firm zajmujących się m.in. marketingiem afiliacyjnym i działaniami w wyszukiwarkach internetowych. Nie wiadomo jeszcze, czy będzie współpracować z kilkoma, czy z jednym dostawcą. W zakresie marketingu w wyszukiwarkach Expander współpracuje z United Titans, a w zakresie marketingu afiliacyjnego m.in. z (w bardzo ograniczonym zakresie) firmą Novem. - Sieci afiliacyjne gwarantują budowanie zasięgu, dlatego ich udział w całości działań jest dla nas dość istotny - uzasadnia Urszula Stankiewicz.

Przez ostatnie cztery lata Expander współpracował z kilkoma sieciami afiliacyjnymi, jednak ich nazw przedstawiciele marketera nie ujawniają. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , ,