Zagranica

DDB London na czele zestawień "The Gunn Report" za 2009 rok

Agencja reklamowa DDB London okazała się najbardziej utytułowaną agencją roku 2009 na świecie według zestawień opublikowanych w "The Gunn Report"....

Agencja reklamowa DDB London okazała się najbardziej utytułowaną agencją roku 2009 na świecie według zestawień opublikowanych w “The Gunn Report”. W dużej mierze przyczyniła się do tego wielokrotnie nagradzana kreacja reklam dla domu towarowego Harvey Nichols, w której wykorzystane zostały wizerunki postaci Wallace’a i Gromita.

W kategorii najczęściej nagradzanej reklamy najwięcej punktów zebrała reklama pasty do zębów Crest autorstwa Saatchi & Saatchi z Nowego Jorku. W kategorii projektu interaktywnego zwyciężyła reklama Burger Kinga “Whooper sacrifice” (Crispin Porter & Bogusky), a w kategorii projektu zintegrowanego najwyżej oceniono kampanię prezydencką Baracka Obamy. Najwięcej punktów zdobyły agencje ze Stanów Zjednoczonych, natomiast w zestawieniu marketerów najwyżej znalazł się Volkswagen. (“BrandRepublic”)