Kraj

Kamis rusza z bożonarodzeniową kampanią wizerunkową

"Rozsmakuj się w magii świąt, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia" - to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis (Kamis...

“Rozsmakuj się w magii świąt, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia” – to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis (Kamis SA). Jej wyróżnikiem ma być niestandardowy layout, który zarówno w formie graficznej, jak i komunikacyjnej nie jest bezpośrednio związany z tematyką kulinarną. Głównym motywem kampanii świątecznej jest aspekt dekoracyjny przypraw Kamis, ich kształty i barwy. Jest to kontynuacja tegorocznej kampanii wielkanocnej, która oparta była na pokazaniu przypraw w tym nowym kontekście.

Aktualna kampania wizerunkowa jest uzupełniona częścią produktową prezentującą nowe przyprawy Kamis. Działania obejmują: citylighty, prasę kobiecą, internet i Look TV. Celem działań wizerunkowych jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki poprzez przedstawienie przypraw w nietypowym kontekście – jako w pełni naturalnego narzędzia do stworzenia wyjątkowego klimatu na świątecznym stole. Główny motyw dekoracyjny stanowią przyprawy Kamis – Goździki oraz Anyż w gwiazdkach.

Kampania prasowa trwa w okresie przedświątecznym, czyli w listopadzie i na początku grudnia. Obejmuje przede wszystkim wysokonakładowe tytuły prasy kobiecej (“Twój Styl”, “Poradnik Domowy”, “Wysokie Obcasy”, “Olivia”, “Dobre Rady”, “Świat Kobiety”, “Cztery Kąty”, “Elle”, “In Style”, “Tina”, “Pani”, “Zwierciadło”, “Martha Stewart Living”, “Dom & Wnętrze”, “Kuchnia”). Działania w prasie uzupełniono częścią produktową, która ma za zadanie zaprezentować trzy nowości przygotowane przez Kamis: Barszcz czerwony z lubczykiem, Schab pieczony z żurawiną, Śledź królewski z czerwonym pieprzem (o ich wprowadzeniu pisaliśmy w DS “MMP” z 17 listopada br.). Hasłem kampanii jest “Kulinarna klasyka w nowej odsłonie”. Nowości są pokazywane głównie w poradnikowej prasie kobiecej: “Przyjaciółce”, “Naj”, “Party”, “Dobrych Radach”, “Claudii”, “Tinie”, “Życiu na Gorąco”, “Świecie Kobiety”, “Poradniku Domowym”.

Wizerunkowa kampania prasowa będzie kontynuowana w grudniu na 450 citylightach na terenie całego kraju. Miejsca prezentacji citylightów to głównie centra dużych miast, okolice centrów handlowych, metro. Layout będzie zbliżony do layoutu prasowego.

Kampania będzie też miała swoje rozszerzenie w internecie. Marka Kamis jest oficjalnym partnerem serwisu bożonarodzeniowego w portalu Onet – www.swieta.onet.pl. Również w serwisie korporacyjnym www.kamis.pl zostanie uruchomiona osobna sekcja poświęcona tematyce kulinarnej świąt Bożego Narodzenia.

Marka Kamis kontynuuje w grudniu współpracę z Look TV, telewizją w salonach fryzjerskich. Jest patronem bloku kulinarnego w grudniowej emisji programu. Liczba salonów fryzjerskich objętych akcją to ponad 400 w całej Polsce. Produkty Kamis na Boże Narodzenie są również aktywnie wspierane poprzez działania PR.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo Gram, a media zaplanował dom mediowy MediaCom Warszawa. (BG)