Kraj

Właściciel myjni samochodowej bohaterem nowej reklamy TP dla biznesu

Agencja Euro RSCG 4D i dom mediowy Mediaedge:cia przygotowały dla Telekomunikacji Polskiej SA nową kampanię reklamową promującą ofertę dla biznesu....

Agencja Euro RSCG 4D i dom mediowy Mediaedge:cia przygotowały dla Telekomunikacji Polskiej SA nową kampanię reklamową promującą ofertę dla biznesu. Kampania obejmuje swoim zasięgiem: telewizję, radio, prasę i internet. Spot wyreżyserowany przez Bartka Ignaciuka pokazuje zadowolonego właściciela myjni stacjonarnej. Film kończy się zaskakującym komentarzem: dlaczego bardziej opłaca się prowadzić firmę stacjonarną? Bo tam jest telefon stacjonarny.

Operator podkreśla w reklamie, że wszyscy klienci biznesowi w swoich planach taryfowych mają tanie połączenia i mogą dzwonić na komórki od 26 gr za minutę. (MB)