M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KRRITV ODKRYŁA, ŻE KONCESJONOWANY NADAWCA WIZJI TV NIE NADAJE

Serwis Dzienny | 13 czerwca 2001, 00:00

Andrzej Muras, prezes Wizji TV Sp. z o.o., podczas wczorajszego spotkania z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji ujawnił, że za...

Andrzej Muras, prezes Wizji TV Sp. z o.o., podczas wczorajszego spotkania z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji ujawnił, że za nadawanie sygnału Wizji TV nie odpowiada Polska Telewizja Cyfrowa Wizja TV Sp. z o.o. - podmiot, który otrzymał koncesję na platformę cyfrową Wizja TV 7 listopada ub.r., ale UPC Broadcast Center Ltd. - obcy nadawca w naszym kraju, choć holding UPC jest właścicielem Wizji. "Okazało się, że nadawca koncesjonowany nie rozpoczął nadawania w przewidzianym okresie trzech miesięcy od chwili otrzymania koncesji. To grozi jej odebraniem. Ponadto program TVP został przejęty przez zagranicznego nadawcę, który nadaje spod Londynu, czyli z obcego państwa, a to niezgodne z prawem i sprawa nadaje się do sądu cywilnego" - oświadczyła Joanna Stempień, rzecznik prasowy przewodniczącego KRRiTV. Celem wtorkowego spotkania miało być złożenie wyjaśnień przez przedstawicieli Wizji TV w sprawach: nadawania programów TVP na tej platformie bez zgody TVP, umieszczenie na nośnikach Wizji TV erotycznego, płatnego kanału Private Gold oraz opieszałość nadawcy Wizji TV przy przenoszeniu stacji dosyłowej do Polski. Spotkanie zostało zakończone, kiedy okazało się, że Andrzej Muras nie jest przedstawicielem ani nadawcy, który podjął kontrowersyjne decyzje programowe, ani koncesjonariusza, który nie nadaje, tylko firmy rozprowadzającej dekodery dla Wizji TV. Do chwili zamknięcia niniejszego serwisu Wizja TV nie miała gotowego oświadczenia w tej sprawie, choć intensywnie nad nim pracowano. (MM)

Czytaj więcej na temat: , , ,