M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dwie agencje na short-liście Unilevera w CEE

Serwis Dzienny | 20 listopada 2009, 06:45

Dwie agencje pozostały w przetargu mediowym Unilevera na region Europy Środkowej i Wschodniej. Według naszych informacji jest wśród nich sieć...

Dwie agencje pozostały w przetargu mediowym Unilevera na region Europy Środkowej i Wschodniej. Według naszych informacji jest wśród nich sieć PHD, a w Polsce - Media Direction OMD, które broni budżetu. Nie udało nam się ustalić, jaka druga agencja powalczy w ostatnim etapie o biznes giganta, a przypomnijmy, że do konkursu zaprosił on także: Mindshare, Initiative i Carata.

Lucila Zambrano, corporate media relations manager, przekazała, że do czasu zatrudnienia agencji w poszczególnych regionach Unilever nie będzie udzielał dodatkowych informacji o przetargu. Przypomnijmy, że Unilever otwiera ranking top reklamodawców w Polsce z wydatkami na poziomie 0,7 mld zł (dane cennikowe za ub.r. według Expert Monitora). (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,