Kraj

Duracell promuje się przy prezentach na baterię

Pod hasłem "Duracell zasila setkami pomysłów na oryginalny prezent" trwa kampania reklamowa marki Duracell z portfolio Procter & Gamble. Marketer...

Pod hasłem “Duracell zasila setkami pomysłów na oryginalny prezent” trwa kampania reklamowa marki Duracell z portfolio Procter & Gamble. Marketer prezentuje w niej korzyści płynące z używania baterii, promując jednocześnie zabawki na baterię w sklepach internetowych Merlin.pl i Toys4Boys.pl.

W działaniach wykorzystano takie formaty reklamowe jak toplayer i scroll double billboard m.in. na stronach Onet.pl i O2.pl. Kampanię wspierają dwie nowe sekcje na stronie Duracell.pl, gdzie konsumenci mogą znaleźć informacje o partnerstwie ze sklepami oraz specjalnych, dużych opakowaniach baterii Duracell.

Za opracowanie strategii i kreacji kampanii jest odpowiedzialna agencja Hypermedia (Isobar Polska), zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa. (TWI)