Kraj

RMF FM obniża ceny w nowym roku

Grupa RMF ogłosiła zimowe cenniki reklamowe. Stacja radiowa RMF FM obniża ceny. - Obniżki, które proponujemy w RMF FM, są...

Grupa RMF ogłosiła zimowe cenniki reklamowe. Stacja radiowa RMF FM obniża ceny.

– Obniżki, które proponujemy w RMF FM, są różne w różnych pasmach, niekiedy sięgają nawet kilkudziesięciu procent, a w niektórych pasmach cennik pozostał bez zmian. Najważniejsza informacja jest jednak taka, że koszty dotarcia są o blisko 20 proc. lepsze niż przed rokiem – powiedział Tomasz Ramza, dyr. generalny działu sprzedaży Grupy RMF.

Zgodnie z nowymi zasadami sprzedaży Grupa RMF ogłasza cenniki produktów reklamowych na nowy sezon obejmujący okres od  4 stycznia do 28 lutego 2010 r. Zdaniem grupy nowe cenniki są efektem dopasowania do ogólnej sytuacji na rynku reklamy, aktualnej słuchalności oraz pozycji konkurencyjnej stacji Grupy RMF uwzględniającej atrakcyjne koszty dotarcia. Jak podaje nadawca, atrakcyjność stacji RMF FM rośnie przy uwzględnieniu wzrostu słuchalności w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku o 17 proc. (I-III 2008 vs. I-III 2009 r.).

Do aktualnych uwarunkowań dostosowano również cenniki RMF Maxxx i RMF Classic, uwzględniając atrakcyjność tych stacji dla reklamodawców. (PM)