M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kolman Advertising i MediaOn z budżetem PARP

Serwis Dzienny | 24 listopada 2009, 06:45

Konsorcjum składające się z agencji reklamowej Kolman Advertising i domu mediowego MediaOn wygrało przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) na...

Konsorcjum składające się z agencji reklamowej Kolman Advertising i domu mediowego MediaOn wygrało przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) na kampanię promocyjną systemu szkoleń "Inwestycja w kadry".

Zwycięzca pokonał w konkursie ośmiu konkurentów. W finale przetargu zmierzył się z konsorcjami agencji Young & Rubicam i MediaCom Warszawa, CAM Media i Starlink oraz Testardo Gram i Equinox.

Zaplanowana przez PARP kampania ma na celu popularyzację idei kształcenia przez całe życie. Obejmować będzie: telewizję, prasę, radio i internet. Kolman Advertising odpowiada za jej strategię i kreację, a MediaOn za planowanie i zakup mediów. Kampania potrwa do 2011 r., a jej budżet wynosi 26 mln zł. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,