M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reklama drwi ze skandalu z udziałem Thierry'ego Henry'ego

Serwis Dzienny | 25 listopada 2009, 06:45

Agencja interaktywna Love Manchester postanowiła zadrwić z incydentu, jaki miał miejsce podczas ostatniego meczu piłkarskiego pomiędzy Francją a Irlandią. O...

Agencja interaktywna Love Manchester postanowiła zadrwić z incydentu, jaki miał miejsce podczas ostatniego meczu piłkarskiego pomiędzy Francją a Irlandią. O zwycięstwie Francuzów zadecydowało nieprzepisowe zagranie ręką w wykonaniu Thierry'ego Henry'ego. Love Manchester wyprodukował serię koszulek, na których umieścił zmienione logo najbardziej znanej marki francuskiej odzieży sportowej Le Coq Sportif. Modyfikacja dotyczyła nazwy brandu, która po zmianie brzmiała Le Coq un-Sportif.

Dzięki zwycięstwu w tym meczu Francja awansowała do przyszłorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej, które odbędą się w RPA. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , ,