Przetargi

Mather przygotuje kampanię TUI związaną z letnią ofertą na 2010 r.

Agencja reklamowa Mather Communications wygrała przetarg na obsługę kreatywną biura turystycznego TUI. Będzie odpowiadać za obsługę kampanii "Lato 2010". Efekty...

Agencja reklamowa Mather Communications wygrała przetarg na obsługę kreatywną biura turystycznego TUI. Będzie odpowiadać za obsługę kampanii “Lato 2010”. Efekty jej prac mają być widoczne już od stycznia 2010 r.

Do przetargu na obsługę kreatywną kampanii “Lato 2010” dla marki TUI zaproszono cztery agencje, ale ich nazw nie ujawniono. – Wszystkie agencje zaprezentowały bardzo wysoki poziom zarówno strategicznych analiz, jak i propozycji kreatywnych. Po wnikliwych rozważaniach oraz badaniach fokusowych zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z agencją Mather Communications, która najlepiej odpowiedziała na nasze potrzeby z zakresu strategii komunikacji i cele, jakie postawiliśmy przed kreacją na lato 2010 r. – mówi Izabela Jurczewska, marketing communications manager w TUI Poland.

Wcześniej TUI Poland wybrała agencję Brasil do obsługi drugiej swojej marki – Scan Holiday (patrz DS “MMP” z 29 października br.). (MB)