M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przewozy Regionalne z nową identyfikacją wizualną

Serwis Dzienny | 25 listopada 2009, 06:45

Spółka PKP Przewozy Regionalne zmienia nazwę i wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej. Zmiany mają zapewnić pasażerom wysoką jakość usług. Spółka...

Spółka PKP Przewozy Regionalne zmienia nazwę i wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej. Zmiany mają zapewnić pasażerom wysoką jakość usług. Spółka za zgodą właścicieli (należy do samorządów wojewódzkich) usuwa z nazwy człon "PKP" - teraz działać będzie jako Przewozy Regionalne. Wprowadzono nowe barwy korporacyjne przewoźnika: zieleń, błękit i granat. Pojawią się one m.in. na tablicach kierunkowych pociągów, w wystroju kas, w drukowanych materiałach informacyjnych i promocyjnych oraz w nowym serwisie internetowym Przewozów Regionalnych.

- Decyzja o rebrandingu została podjęta po wielu analizach ekonomicznych i marketingowych. Chcieliśmy podkreślić naszą odrębność od Grupy PKP i jednocześnie zasygnalizować pasażerom efekty działań restrukturyzacyjnych poprzez nowy system identyfikacji wizualnej. Nasza spółka powinna się kojarzyć z nowoczesną i dynamiczną firmą, która, korzystając z kilkudziesięcioletniego dziedzictwa kolei w Polsce, wprowadza najnowsze rozwiązania technologiczne, atrakcyjne produkty i wysoki poziom obsługi - mówi Tomasz Moraczewski, prezes PKP Przewozy Regionalne. Dodaje, że w sensie ekonomicznym zmiana nazwy i logo to wielomilionowe oszczędności dla spółki - przewidywane koszty rebrandingu do 2014 roku to ok. 450 tys. zł rocznie, podczas gdy opłata licencyjna za logo PKP w nazwie to 7 mln zł rocznie.

Nowy system identyfikacji wizualnej spółki został opracowany we własnym zakresie. (BG)

Czytaj więcej na temat: , ,