M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

JCDecaux nie komentuje spekulacji o wejściu do Polski

Serwis Dzienny | 25 listopada 2009, 06:45

JCDecaux, outdoorowy gigant, nie komentuje spekulacji o planowanym wejściu na polski rynek. Według nieoficjalnych źródeł firma może być zainteresowana zaplanowanym...

JCDecaux, outdoorowy gigant, nie komentuje spekulacji o planowanym wejściu na polski rynek. Według nieoficjalnych źródeł firma może być zainteresowana zaplanowanym na początek przyszłego roku przetargiem na warszawskie wiaty (patrz DS "MMP" z 19 listopada br.).

Nathalie Delebarre odpowiedzialna za komunikację i marketing we francuskiej centrali JCDecaux odmówiła komentarza nt. możliwych inwestycji na polskim rynku i ewentualnych planów wzięcia udziału w konkursie na wiaty. Informacji o zainteresowaniu przetargiem ze strony JCDecaux nie chciał też komentować Paweł Pawłowski, dyrektor biura obsługi inwestorów w Urzędzie m.st. Warszawy.

Wstępne plany wzięcia udziału w konkursie na obsługę 1,5 tys. przystanków deklarują wszyscy główni gracze z polskiego rynku OOH, czyli m.in.: AMS, Clear Channel Poland, Stroer i News Outdoor Poland. Swojego udziału nie wyklucza także Cityboard Media, lokalna spółka, która dotychczas nie zajmowała się meblami miejskimi.

Przypomnijmy, że obecnie nośniki na przystankach w Warszawie oferuje AMS poprzez spółkę AdPol. Jej umowa z miastem na obsługę 500 wiat podpisana jest do 2010 r. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,