M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G utrzyma wydatki reklamowe na "poziomie lidera"

Serwis Dzienny | 25 listopada 2009, 06:45

Procter & Gamble utrzyma wydatki reklamowe na "poziomie lidera" - zapowiedział chief financial officer koncernu Jon Moeller. Mają one zapewnić...

Procter & Gamble utrzyma wydatki reklamowe na "poziomie lidera" - zapowiedział chief financial officer koncernu Jon Moeller. Mają one zapewnić firmie wzrost w czasie recesji, a także po zakończeniu kryzysu. Według danych firmy TNS od stycznia do września br. P&G w Stanach Zjednoczonych obcięło swoje wydatki mediowe o 20 proc., ale Jon Moeller zapewnia, że w rzeczywistości w obecnym roku finansowym liczba kontaktów konsumentów z komunikatami reklamowym wzrośnie o 10 proc.

Jon Moeller zapowiedział także kontynuację polityki P&G polegającej na wprowadzaniu nowych produktów w różnych przedziałach cenowych. W efekcie konsument niezależnie od tego, czy szuka produktu ekonomicznego, standardowego, czy premium, będzie mógł sięgnąć po produkt P&G. ("WARC")

Czytaj więcej na temat: , ,