M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GroupM dokładniej oceni efektywność prasy

Serwis Dzienny | 25 listopada 2009, 06:45

GroupM, struktura negocjacyjna agencji mediowych WPP, wprowadza AdMeasure, serwis firmy Mediamark Research & Intelligence, który pozwala na ocenę efektywności tytułów...

GroupM, struktura negocjacyjna agencji mediowych WPP, wprowadza AdMeasure, serwis firmy Mediamark Research & Intelligence, który pozwala na ocenę efektywności tytułów prasowych.

AdMeasure wprowadzono w czerwcu br. Narzędzie pozwala na ocenę, ilu czytelników widziało reklamę prasową zamieszczoną w danym tytule i na ilu z nich ona wpłynęła. Monitoringiem jest objętych 200 największych tytułów amerykańskich. Serwis już wykorzystują Starcom oraz Time Inc. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , ,