Przetargi

Przetarg reklamowy Totalizatora ruszy z opóźnieniem

Wbrew zapowiedziom Wojciecha Szpila, dyrektora ds. marketingu i sprzedaży w Totalizatorze Sportowym SA, planowane na połowę listopada (patrz DS "MMP"...

Wbrew zapowiedziom Wojciecha Szpila, dyrektora ds. marketingu i sprzedaży w Totalizatorze Sportowym SA, planowane na połowę listopada (patrz DS “MMP” z 5 listopada br.) procedury, których celem ma być wybór nowej agencji do reklamowej obsługi firmy, zostały przesunięte. – Informacje o konkursie pojawią się w przyszłym tygodniu, wtedy też zaczniemy zbierać oferty – powiedział Szpil.

Przetarg będzie miał formułę otwartą, wybranie nowej agencji planowane jest na początku 2010 r. Obecnie pracująca dla Totalizatora Sportowego agencja Grey Worldwide Warszawa ma umowę z marketerem tylko do końca br.

Według Szpila przesunięcie terminu przetargu ATL wynika z tego, iż firma ma obecnie kilka innych, niezwiązanych z marketingiem przetargów i nie jest w stanie prowadzić równolegle kolejnej procedury otwartej dla przetargu ATL. (AMS)