M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ZOG bierze Orlen po 9-miesięcznym przetargu

Serwis Dzienny | 27 listopada 2009, 06:45

ZenithOptimedia będzie obsługiwał PKN Orlen. Po przetargu rozpoczętym w lutym br. koncern zdecydował się na przesunięcie budżetu ze Starcomu, który...

ZenithOptimedia będzie obsługiwał PKN Orlen. Po przetargu rozpoczętym w lutym br. koncern zdecydował się na przesunięcie budżetu ze Starcomu, który dotychczas go obsługiwał. Poza Starcomem i ZOG-iem na short-liście konkursu był także PanMedia Western.

Jak poinformował Orlen, na potrzeby przetargu powołano zespół oceniający składający się z przedstawicieli biura marketingu oraz biura zakupów spółki. Zespół zdecydował o przeprowadzeniu dwuetapowego procesu wyboru i określił kryteria oceny ofert.

Zaproszenia do udziału w przetargu otrzymało 16 domów mediowych. Oferty złożyło osiem. Do drugiego etapu doszły wspomniane trzy. Jak poinformował Orlen, część handlowa złożonych przez te firmy ofert "została poddana ekspertyzie przez niezależną firmę doradczą". Do momentu zamknięcia tego wydania DS "MMP" nie udało nam się ustalić w biurze prasowym Orlenu, o jaką firmę doradczą chodzi.

Przypomnijmy, że na wcześniejszych etapach przetargu Orlen zaprzeczał, jakoby współpracował przy konkursie z Maciejem Teliszewskim, wówczas dyr. zarządzającym CR Media Consulting, który według rynkowych pogłosek miał być konsultantem przy tym konkursie. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,