Kraj

Sony Ericsson startuje z kampanią telefonów Satio, Aino i Yari

Sony Ericsson rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek telefony Satio, Aino i Yari z nowej kategorii Entertainment Unlimited. Za adaptację globalnej...

Sony Ericsson rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek telefony Satio, Aino i Yari z nowej kategorii Entertainment Unlimited. Za adaptację globalnej kreacji i realizację komunikacji ATL odpowiada agencja IQ Marketing.

Kampania obejmuje spoty telewizyjne i kinowe, nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski, reklamy w prasie ogólnopolskiej (m.in. “Elle”, “Logo”, “Machina”, “Playboy”, “Polityka”, “Twój Styl”) i internet. Motywem przewodnim kampanii są kolorowe skoczki (tzw. space hoppery), które nawiązują do rozrywki i dobrej zabawy z przyjaciółmi.

Działania promocyjne rozpoczęły się akcją teaserową w portalach Onet.pl, Interia.pl i Wirtualna Polska.

To pierwsza kampania wykorzystująca nową identyfikację wizualną marki Sony Ericsson oraz hasło “Make.believe” (pisaliśmy o tym w DS “MMP” z 9 września br.). Celem działań jest budowanie świadomości nowej kategorii “rozrywkowych” telefonów na polskim rynku.

Kampania trwa do końca grudnia 2009 r. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. (TWI)