M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

18 kampanii nagrodzono w konkursie Złote Spinacze 2009

Serwis Dzienny | 27 listopada 2009, 06:45

W konkursie Złote Spinacze 2009 oceniającym najlepsze projekty PR w Polsce nagrodzono 18 kampanii. Trzy Złote Spinacze zdobyła agencja Imago...

W konkursie Złote Spinacze 2009 oceniającym najlepsze projekty PR w Polsce nagrodzono 18 kampanii.

Trzy Złote Spinacze zdobyła agencja Imago Public Relations, a po dwie nagrody otrzymały: Euro RSCG Sensors, On Board Public Relations, San Markos, Partner of Promotion i Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Wśród kategorii głównych dwie nagrody ex aequo przyznano za PR korporacyjny. Otrzymały je agencje

Raczkiewicz Chenczke Consultants ("Wygraj eurobank!" dla Eurobanku) i Imago PR ("Polska w termowizyjnym obiektywie"). W kategorii PR produktu przyznano trzy nagrody ex aequo: Ciszewski PR ("24 czerwca Polskim Dniem Przytulania" dla Hoop Polska), Partner of Promotion ("Simomania ogarnia Polaków" dla Electronic Arts Polska) i Solski Burson-Marsteller ("Burger King nagradza Kamila Durczoka za "rzucanie mięsem"" dla AmRestu). W kategorii kampania edukacyjna nagrodzono Hill & Knowlton Poland za kampanię marki Soplica "AlkoCasco - Alkomat w każdym aucie", w kategorii komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa nagrodę dostała Imago PR za "Pasztety z trującymi dioksynami".

Wśród nagrodzonych znalazły się ponadto: Projekt: Polska i współpracujące agencje (Raczkiewicz Chenczke Consultants, DDB, Value Media, Tribal DDB) za "Razem 89. Kampania na rzecz społecznych obchodów 20-lecia wolności, Inicjatywa Razem 89" (kategoria public affairs & lobbing); San Markos i On Board PR za akcję "Kumpel z przeszłości. 1944 Live" (kampania społeczna), Euro RSCG Sensors za komunikację integracji Fortis Banku Polska i Dominet Banku skierowaną do pracowników obu instytucji (komunikacja wewnętrzna) oraz za Paradę Labradorów (event komercyjny); ComPress za XIX Bieg Powstania Warszawskiego (event społeczny); United PR za największy od 30 lat debiut banku w Europie (launch nowego produktu, usługi lub firmy); Żywiec Zdrój SA za "Moje silne drzewo" (CSR) oraz Eskadra Publica za "Pozytywnie nakręceni polecają - Śląskie. Pozytywna energia" (PR miejsca, miasta lub regionu).

W kategoriach specjalnych nagrodzono: Imago PR za "Polska w termowizyjnym obiektywie" (kreatywność), Partner of Promotion za "Zmień klimat na lepszy" (efektywność) oraz San Markos i On Board PR za "Kumpel z przeszłości. 1944 Live" (PR on-line).

Projekty były oceniane przez 40-osobowe jury, w skład którego weszli m.in. przedstawiciele branży PR i komunikacji marketingowej oraz różnych mediów, instytucji i organizacji. Organizatorem konkursu Złote Spinacze od siedmiu lat jest Związek Firm Public Relations. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,