M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W styczniu pojawi się kampania Link4 przygotowana przez Ogilvy

Serwis Dzienny | 30 listopada 2009, 06:45

Firma ubezpieczeniowa RSA, właściciel towarzystwa ubezpieczeniowego Link4 sprzedającego polisy w systemie direct (przez telefon i internet), wybrała Grupę Ogilvy do...

Firma ubezpieczeniowa RSA, właściciel towarzystwa ubezpieczeniowego Link4 sprzedającego polisy w systemie direct (przez telefon i internet), wybrała Grupę Ogilvy do współpracy reklamowej. Strategię działań marketingowych dla ubezpieczyciela opracowuje spółka Ogilvy Brand Consulting, agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy przygotuje zaś kreacje kampanii, z których pierwsza ma się się pojawić w mediach w styczniu przyszłego roku. Za działania z zakresu digital będzie odpowiadała agencja Ogilvy Interactive.

Dotychczas fullservice'ową obsługą Link4 zajmowała się agencja Change Communications.

Wybór grupy Ogilvy to efekt rozstrzygnięcia przetargu regionalnego RSA (patrz DS "MMP" z 19 sierpnia br.), jednak ta decyzja dotyczy tylko rynku polskiego.

- Wybraliśmy firmę z doświadczeniem i dużym zrozumieniem natury naszego biznesu, a także z wachlarzem specjalizacji. W obliczu zmian własnościowych, jakie miały miejsce w naszej firmie w mijającym roku, potrzebujemy silnego partnera merytorycznego. Mamy nadzieję, że będzie nim właśnie Grupa Ogilvy - powiedział Roger Hodgkiss, przewodniczący rady nadzorczej Link4.

Zakupem mediów dla Link4 zajmuje się dom mediowy Starcom (to efekt przetargu RSA rozstrzygniętego w czerwcu br.). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,