M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Diners Club po raz pierwszy ma badać czytelnictwo customu

Serwis Dzienny | 1 grudnia 2009, 06:45

Diners Club Polska w lutym 2010 roku przeprowadzi badania wśród czytelników swojego magazynu typu custom publishing. Jak mówi Patrycja Chodzeń,...

Diners Club Polska w lutym 2010 roku przeprowadzi badania wśród czytelników swojego magazynu typu custom publishing. Jak mówi Patrycja Chodzeń, marketing manager w Diners Club Polska, ich wyniki dadzą podstawę do zmian, jakie są planowane w piśmie. Analiza zostanie przeprowadzona za pomocą ankiety we własnym zakresie.

"Diners Club Magazine" to kwartalnik przygotowywany we współpracy z Concept Publishing Polska. Według danych Diners jego wydawanie stanowi ok. 10 proc. budżetu promocyjnego firmy. Marketer finansuje tylko część budżetu wydawniczego. Concept zarabia także na sprzedaży reklam do magazynu. Firma nie podaje, jak kształtuje się podział finansowania tego tytułu. Pismo kierowane jest do klientów Diners Club Polska. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , ,